fuckingems - it's all about me

Jag blir galen

Kategori: Allt och lite till

Jag blir helt galen på det här spelet. http://apps.facebook.com/mindjolt/games/bouncing-balls Det går verkligen inte att slå Antes rekord, jag har försökt typ 100 gånger idag. Nörd-varning I know men det är helt och hållet Antes fel. Han har gjort mig till en nörd ;) Men känner att jag är för trött för att ens försöka slå hans rekord så jag slutade spela. Imorgon SKA jag slå det, punkt slut! :P

Funderar i alla fall på att gå och ta en dusch nu, ska kolla om det finns någon ögonbrynsfärg kvar också. I need it! Mina ögonbryn är snart blondiner och det går ju inte, katastrof alltså hehe. AAAA men det var nog allt jag hade att säga just nu, så gonatt allihopa! :)



Vill ha en tröja som det står sådär på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: