fuckingems - it's all about me

Kanske dags att omformatera datan?

Kategori: Allt och lite till

Ska ringa Anders imorgon och fråga om jag kan få låna hans windows xp cd-skiva och så tror jag att jag ska omformatera hela datorn. Internet är typ helt cp, ibland funkar det perfekt (som nu till exempel) och ibland är det jättesegt och så kan den inte hitta sidan. Men jag vet inte, de kanske är något med comhem bara. Ska först ringa dit imorgon och om det inte blir bättre så ringer jag Anders. Hatar när internet blir cp på datorn, de är irriterande.

Har i alla fall spenderat dagen med Michaela, vi har bara tagit det lungt. Förut idag handlade vi en godispåse och så städade jag mitt rum lite som nu är ganska stökigt igen. Förstår inte vad jag gör haha. Sen när mamma kom hem så frågade vi om vi fick gå och hyra film och det fick vi så då hyrde vi "Another gay movie" som faktiskt var ganska rolig. Handlar typ om hur fyra bögkillar ska förlora oskulden eller något sånt, jag vet inte riktigt. En gör det med en gammal gubbe i alla fall men den var faktiskt rolig. Gillar man lite snuskiga filmer så är den värd att se ;)

Sen började vi kolla på melodifestivalen hos mig men sen skulle hon till sin pojkvän så nu är jag själv. Kollar alla på melodifestivalen eller? Själv så är jag inte så förtjust i det och har inte kollat så mycket, sätt det typ två gånger. Alla låtar suger ju...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: