fuckingems - it's all about me

Lite om gårdagen

Kategori: Allt och lite till

Hejhej, är allt bra med er? Själv så är det bara bra :)

Igår gjorde ju jag och Mickis drinkar. I början var det inte så kul för alla var typ upptagna med annat så ingen kunde dra hit men sen kom Adrian med en kompis och sen kom 3 kompisar till dom också. Då blev det faktiskt lite roligare.

Jag och Mickis blandade 2 drinkar till Adrian och Bobo (stavas de så?) som blev lite för starka tror jag för ingen drack dom, haha. Men jag förstår det för jag smakade lite av den och den var inte så god. Sen lite senare skulle Mickis dra till sin pojkvän så då blev jag ensam med 5 killar men det var kul. Killar är knasiga haha! Var i alla fall med dom tills dom skulle dra och sen gick jag och sov.

Måste verkligen städa i mitt rum idag, det ser ut som att det har varit krig här inne. Men först ska jag duscha och fixa mig. Vi hörs senare, puss!

Bilder kommer senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: