fuckingems - it's all about me

Lite om gårdagen

Kategori: Allt och lite till

Hejhej.

Skrev ingenting igår och det var bara för att jag var med Edona. Hon ringde mig på dagen och frågade om jag skulle göra något speciellt och det skulle jag ju inte så då bestämde vi att vi skulle ses senare och dricka lite vin och kolla på melodifestivalen.

Hon och hennes syster kom hit, hennes syster är gravid i sjätte månaden. Jag tycker det är så himla gulligt att vara gravid, vet inte varför haha. Det ser helt enkelt bara gulligt ut. I alla fall så kom dom hit och så åt jag middag och sen delade jag och Edona på två flaskor vin. Senare på kvällen så såg vi på melodifestivalen som ingen av oss riktigt hängde med i, det kändes som att det började och sen slutade direkt haha. Edona ringde någon killkompis som vi sen satt och pratade med ganska länge, han var rolig haha.

Idag har jag lite ont i huvudet men det går nog över snart får man hoppas. Bortsett från huvudvärken så mår jag faktiskt riktigt bra! Ska hjälpa Anna att ladda ner lite låtar nu, skriver senare! PUSS


Ända bilden från igår. Blir ju inte så mycket sånt nu när jag inte har någon kamera som sagt men snart ska jag köpa ny och då blir det mycket mer bilder. Edona lär nog döda mig om hon ser den hihi :$

Kommentarer


Kommentera inlägget här: