fuckingems - it's all about me

Mickis pickis

Kategori: Allt och lite till

Jag har inte skrivit på hela dagen idag så jag tänkte att det kanske är dags att göra det nu ;) Har spenderat dagen tillsammans med Mickis, min lilla fjärtis. Vi var jättehungriga men det fanns ingenting gott hemma så vi gick upp till min granne och lånade två ägg av henne och sen gjorde vi sockerkaka utan smör. Den blev faktiskt god, smakade som brownies typ.

Sen gick vi till min systers rum och satte på hennes dator och läste lite hemliga saker och sen skickade jag massor gamla låtar som man lyssnade på för ungefär 2 år sen till min dator. Så nu sitter jag och lyssnar på dom ;) Det är najsigt..

Och igår på natten så var jag lite med Niclas och Bjerke, det var kul.
Dom var helt knasiga :)



Da buzz - Alive

Kommentarer


Kommentera inlägget här: