fuckingems - it's all about me

Ny header

Kategori: Allt och lite till

Jag har gjort en ny header som jag inte vet om jag är nöjd med. Kanske byter tillbaka till den andra, jag får se. Sen vill jag be om ursäkt för att jag har varit så tråkig dom senaste dagarna och inte uppdaterat så mycket. Jag ska försöka ändra på det och upptadera lite mer. Det känns inte som att det finns så mycket att skriva det är därför det blir så tråkiga inlägg. Händer liksom inte så mycket i mitt liv just nu och det är tråkigt att inte kunna lägga in några bilder heller så tappar liksom lusten lite. Men det blir ändring på det sen när jag har fått ny kamera, det kan jag lova!

Nu ska jag gå in på facebook och spela spel. Jag måste slå Antes rekord även fast det är helt omöjligt för mig att göra det, förlorar alltid. Men jag ger fan inte upp, jag SKA slå hans rekord! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: