fuckingems - it's all about me

Söndag

Kategori: Allt och lite till

Har nyss varit och duschat och fyfan vad skönt de var. Nu sitter jag här med håret i en knut på huvudet och skulle sminka mig men min fuktkräm är inte här, den är i badrummet och dit orkar inte jag gå just nu. Så nu sitter jag här och pratar med Marco och är helt seg och orkar inte göra någonting.

Senare idag har jag tänkt att jag ska plocka ordning på mina kläder. ALLT ligger på golvet och på min byrå i klädkammaren, jag vet inte vad jag har gjort haha. Det ser ut som att det har varit krig där inne. Men vi får se om det blir gjort för jag orkar inte göra det :P

Tänk om det fanns små robotar som gick runt i ens hus och städade? :D Fett najs! Nä, ska sluta drömma och hämta min fuktkräm från badrummet, PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: