fuckingems - it's all about me

Take my hand tonight, let's not think about tomorrow

Kategori: Allt och lite till

Jag har nu sätt på Top model 11 och Andra avenyn och målat + filat naglarna. Och nu sitter jag här och tänker på vad jag ska skriva för det är en sån dag då jag inte har någonting intressant eller speciellt att berätta för er alls. Det har verkligen inte hänt mycket idag, först sov jag bort halva dagen och sen har jag bara legat och kollat på tv resten av kvällen.

Och nu sitter jag här för att jag ska fixa massor låtar och lägga in på mobilen. Känner mig tråkigare än vanligt, har inte mycket alls att berätta eller säga så det är väl lika bra att jag avslutar de här inlägget och återkommer imorgon då jag är säker på att jag kommer ha mycket mer att berätta eftersom det blir första dagen i skolan för mig på jävligt länge. Wish me luck babes!



Att göra imorgon:
1. Gå upp klockan 6 och duscha
2. Sminka mig och fixa håret + klä på mig
3. Åka till skolan
4. Komma hem och byta i Hollys bur
5. Städa rummet + tvätta smutsiga kläder
Yes, de är nog allt!

Kommentarer

  • Sandra Tjulin säger:

    ett litet tips till er som har svårt att komma upp på morgonen :)http://sandratjulins.blogg.se/2009/february/tips-till-er-snoozare.html#comment

    2009-02-03 | 23:13:14
  • sadia säger:

    vilken vacker bild :)

    2009-02-04 | 08:22:11
    Bloggadress: http://sadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: