fuckingems - it's all about me

Today's my first day in school

Kategori: Allt och lite till

Sitter här och väntar på att klockan ska gå. Jag ska med bussen som går 09:06. Det är första dagen för mig i skolan idag på jävligt länge, vi snackar om ungefär 1 och ett halvt år hehe. DET SKA BLI SÅ KUL, ELLER INTE? Nej, men nu ska jag inte vara negativ, det kanske blir kul who knows. Väntar på att Anna ska ringa också, min lilla fruga hähä.

Jag har ingenting mer att säga tror jag, förutom att det verkligen behövs städas bland mina kläder och i mitt rum. Hittar typ inte mina kläder bara för att dom ligger i en ända röra på golvet inne i klädkammaren. Det mesta ligger på golvet i alla fall. Inte bra. Aja, nu ska jag vänta på att frugan ringer och hålla tummarna och tårna för att jag får sluta tidigt idag. Då blir jag glad. Puss på er, önska mig lycka till nu ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: