fuckingems - it's all about me

Trött på svartsjuka människor

Kategori: Allt och lite till

Ojoj, vad trött jag är på tjejer som är så enormt svartsjuka att dom måste skriva till en person att den inte får prata med deras pojkvän. Jag menar ingen speciell person utan skriver bara allmänt. Man börjar ju undra om det är killens flickvän eller killen själv som bestämmer vem den ska prata med och inte ska prata med.

Har hört om tjejer som har gått på sina pojkvänners ex bara för att den tjejen har gjort någonting med deras pojkvän innan dom ens träffades eller var tillsammans. Är inte det lite överdrivet? Alla människor har ju tjejer/killar som dom varit med innan dom var med den dom är nu. Så kommer det ju alltid att vara och det kommer alltid finnas tjejer som börjar prata med ens pojkvän.

Man kan ju undra vad killen/tjejen bestämmer mer? Haha! Kanske vad ens pojkvän/flickvän ska ha på sig, vad den ska äta, vilka den ska umgås med? ;) Nejdå, jag ska inte överdriva men alvarligt talat om jag hade haft en sån pojkvän/flickvän som var sån som skrev att den och den inte fick prata med mig så hade jag dumpat den på direkten eller sagt åt den att sluta hålla på som en idiot och låta mig snacka med vem fan jag vill, OM det nu var någon jag ville snacka med.

Vad hade ni gjort? Har ni varit med om att eran kille/tjej håller på såhär?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: