fuckingems - it's all about me

13 dagar kvar

Kategori:

Sitter här och lyssnar på Pussycat dolls - When I grow up och pratar med min fru Anna och Thommy, roliga personer ibland ;)

Räknade nyss hur många dagar det är kvar tills det är min födelsedag, det är 13 dagar kvar. Jag undrar vad jag kommer få för presenter. Mobil vet jag redan att jag ska få men undra vad jag kommer få av Mickis och alla andra, vill veta :D Vi ska först ut och äta och sen ska vi hem och göra drinkar, det kommer bli najs! Kanske drar ut med Anna, who knows. jag ska i alla fall ha KUL annars kommer jag döda någon och någon ska sova med mig också, vem vill? haha nejdå skämtar bara.

Kommentarer

  • michaela säger:

    haha, ja tror jag vet. måste fråga anna om hon ska vara med hehehe

    2009-01-16 | 21:10:34
  • emelie säger:

    hon kan ju vara med och äta i alla fall, ialf om vi gör det i stan :)

    2009-01-17 | 06:52:14
    Bloggadress: http://fuckingems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: