fuckingems - it's all about me

And suddenly I become a part of your past

Kategori: Allt och lite till

Mickis gick till sin pojkvän för en stund sen. Jag gick och mötte henne vid bussen för ungefär 1 timme sen för att hon skulle följa med mig och köpa godis och sen skulle vi vara en stund innan hon gick till honom. Vi gjorde inte så mycket, kollade lite bloggar och åt godis och pratade.

Är det bara jag som är otroligt trött på snön? Hoppas att den försvinner snart..
Ikväll måste jag i alla fall raka benen, tvätta håret och klippa mina kära naglar. Jag klippte dom förra månaden för att dom skulle växa igen för dom höll på att gå av och grejer och nu har dom inte ens växt mycket men ändå har dom gått av på massor ställen så nu ska jag klippa dom igen. Den här gången ska dom växa fint och bra och inte gå av!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    jag måste ladda ner de där programmet när jag får min kamera:D du får lära mig det i helgen och va de heter osv :d /mihcalea

    2009-01-20 | 19:55:15

Kommentera inlägget här: