fuckingems - it's all about me

Are we human or are we dancers?

Kategori: Allt och lite till

Jag har nyss varit och tvättat bort sminket. Orkade inte ha det på mig. Ibland är det bara så himla skönt att vara utan smink. I köket lagar mamma mat, de luktar gott. Hoppas att det är lika gott som det luktar för jag är hungrig. Jag sov inge bra igår heller, vaknade lite snabbt massor gånger och somnade om. Vaknade sedan vid 8 på morgonen och då gick jag upp. Så gissa om jag är trött just nu? Om ni gissade på att jag är det så hade ni rätt. Nu ropade mamma att maten är klar så nu ska jag gå och äta, byebye.




Dagens låt: Claude kelly - That's when you save me

Kommentarer

  • sadia säger:

    hoppas du sov bättre inatt :)

    2009-01-22 | 07:34:41
    Bloggadress: http://sadia.blogg.se/
  • psykiatrin.blogg.se säger:

    aww sweet tack för kommentaren. jepp folk borde inte jobba inom psykiatrin bara för att de inte får nått annat. kram

    2009-01-22 | 11:05:28
    Bloggadress: http://psykiatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: