fuckingems - it's all about me

Dags att ta bort tandstenen

Kategori:

Ska vara hos tandläkaren 13:50 och ta bort tandsten. Jag gjorde aldrig det förut och jag vill egentligen inte göra det nu heller men tanken på att det kommer att börja kosta pengar att gå till tandläkaren när jag fyller 18 gör så att jag tänker bita ihop och gå dit och få det här överstökat. För när jag tänker efter så vore det ju väldigt skönt att slippa tänka på det och vad jag har hört är att om man går runt med tandsten länge så kan tänderna lossna? Jag vet inte om det stämmer men det är vad jag har hört och man vill ju inte vara utan tänder.

Bortsett från att jag sitter och surar och över att jag måste till tandläkaren idag fast att jag inte vill så sitter jag och surar över att batterierna på min kamera tog slut nyss och så väntar jag på att mamma ska laga klart lunchen. Nudlar och någonting ska jag äta. Nu tror jag att jag ska kolla lite på The hills och det tror jag att jag kommer göra senare idag också. Jag har sätt klart säsong 1 nu och ska nog börja kolla på säsong 2 medans jag väntar på att maten ska bli klar. Jag <3 The hills!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: