fuckingems - it's all about me

Fuck off

Kategori:

Känns inte så bra att jag nyss fick veta att min syster väger 32 kilo. Dagarna går och dagarna kommer och det ända hon gör är att ligga i sin säng och sova. Hon går inte ens upp och äter lunch längre och när det är middag så äter hon en ganska liten portion. I början när hon kom hem från Vimmerby och var sjuk så trodde jag åtminstonde att det fanns en chans att allt skulle bli bra igen med hjälp av terapi och medicin, nu vet jag inte längre. Eftersom hon inte äter någon frukost, ingen lunch och bara lite middag så går hon ju ner i vikt och just nu väger hon till och med mindre än mig. Folk blir liksom "OMG, väger du så lite?" när jag berättar vad jag väger men jag är inte heller skärskilt lång så det är inge konstigt att jag väger lite. Men hon är längre än mig, skulle gissa på 155-160 och väger 32 kilo. That's not a good thing and I don't know what to do...

Det här är ingenting som jag egentligen gärna nämner men jag kände bara att allt blev bajs nu när jag fick veta att min syster väger mindre än mig, jag mår ju hur bra som helst och äter hela jävla tiden så för mig är det inget farligt att väga lite men för henne som knappt äter och inte mår bra så är det en helt annan sak. Ibland önskar jag att jag var någon annan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: