fuckingems - it's all about me

Idag är jag världens snällaste!

Kategori:

Jag har inte kunnat sova på hela natten. Vet inte varför. Ibland kan jag inte sova bara och den här natten var en sån. Idag ska jag i alla fall vara världens snällaste för jag ska städa hela lägenheten åt mamma, enligt mig själv så är jag i alla fall världens snällaste som gör det. Det är inte så ofta som jag städar hela lägenheten och jag kommer förmodligen att vara helt död när jag är klar med allt. Mamma är ju nämligen ledig imorgon och hon brukar alltid städa överallt på sina lediga dagar så jag tänkte att om jag gör det idag så fint jag bara kan så kanske hon kan ta de lungt och vila imorgon, tror att hon behöver det! ;p

Men nu ska jag lägga mig ner i sängen en stund. Skriver senare, puss..

Kommentarer

  • Marie säger:

    hahahah samma med mig här, kan inte sova :P

    2009-01-04 | 06:42:32
    Bloggadress: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: