fuckingems - it's all about me

Jag har shoppat lite! ;)

Kategori: Allt och lite till

Var ju hos tandläkaren idag, dom började direkt prata om att jag hade mycket tandsten och att det är viktigt att ta bort det. Jag fick inte göra det hos dom *ledsen* så jag lovade dom att ringa till Salems tandvård och beställa en tid där så jag ska ta och göra det imorgon. Och mamma ska få följa med eftersom hon skämde ut mig där, hehe.

Det gick i alla fall snabbt hos tandläkaren, dom bytte bara lite saker. När jag var klar hos dom så gick jag och mamma till H&M och där köpte jag en vanlig svart tröja och en typ cardigan som är vit och ganska kort och så är det svarta prickar på den, tyckte den va söt! Sen köpte jag bara lösnaglar och sånt där lim som man sätter fast dom med.

Sen åkte vi till Rönninge och tog bussen mot Tumba och så gick vi av vid "Nära dej" och hämtade ut mina skor. Självklart ska mina batterier ta slut på mobilen och vägra funka i typ 2 sekunder så jag fick låna en Sony ericsson laddare från dom lite snabbt och kollade nummret till skorna. Sen efter jag hade hämtat ut dom så åkte jag hem. Ska lägga in bilder på det jag köpte nu! :)



Lösnaglar + lim



Vit (ganska kort) cardigan med svarta prickar



Och den svarta tröjan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: