fuckingems - it's all about me

Jag och Mickis har städat överallt

Kategori:

Jag skulle egentligen ha gjort det själv men jag var för trött eftersom jag inte hade kunnat sova på hela natten. Så jag gick och la mig och tänkte att jag skulle sova i ungefär en timme men det blev lite mer än en timme. Efter jag hade sovit några timmar så mötte jag i alla fall Michaela vid pressbyrån och så gick  vi och handlade lite saker på Ica och sen gick vi hem och så undrade hon hur det hade gått med min städning, hon hade läst på min blogg att jag skulle städa men eftersom jag aldrig gjorde det så bestämde vi oss för att göra det innan mamma kom hem.

Så vi dammsög i köket, hallen och vardagsrummet och sen torkade vi golvet också. Vi råkade dock spilla ut vattnet ur hinken i hela köket så köksgolvet fick sig en rejäl tvätt, hihi fail. Efter det så diskade vi och sånt och sen hängde vi upp alla kläder i torkskåpet, satte på tvättmaskinen och strök stryktvätten och sen var vi väl typ klara med allt. Vi tände ljus i köket och satte på kaffe åt mamma också och hon blev jätteglad när hon kom hem, bättre kan det ju inte bli! ;)

Just nu är jag trött som fan, jag ska gå och lägga mig tidigt idag och de ska bli så skönt! Vad har ni gjort idag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: