fuckingems - it's all about me

Jag ser ut som en tomat

Kategori:

Sorry att jag inte skrev någonting om vad jag och Mickis gjorde igår men jag somnade strax efter att hon hade dragit till sin pojkvän. Jag och Michaela solade i alla fall solarium igår och jag fattar inte varför jag alltid lyckas bränna mig i ansiktet? Måste ha känslig hud där eller något, haha. Så just nu ser jag mer eller mindre ut som en tomtat på kinderna och i pannan, inte så kul. Får smörja in mig mycket så går det förhoppningsvis bort.

Efter vi hade solat gick vi hem till mig och åt middag, vi åt wook med ris och efter det åt vi glass. Sen tog vi det bara lungt resten av kvällen tills hon drog till Freddie..

Någon som har något förslag på vad man kan hitta på idag? Söndag liksom, veckans tråkigaste dag enligt mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: