fuckingems - it's all about me

Måndag

Kategori:

Har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag, det har inte hänt skärskilt mycket och jag har inte gjort något speciellt men tycker ändå att den har varit bra. Sov ganska länge (måste sluta vara uppe så sent) och sen gick jag och tog mig en dusch och tvättade håret och lite annat och sen fixade jag mig. Dagen har varit ganska lugn och skön, sånna dagar behöver man faktiskt ibland.

Sms:ade pappa igår också och frågade om han kunde sätta in pengar på mitt konto. Han behöver dock någon kod för att sätta in pengarna och den skrev jag inte i sms:et för jag tänkte att han kanske skulle säga om han kan sätta in eller inte innan han får koden. Han har inte svarat än så jag ska väl ta och ringa honom idag eller imorgon och fråga ifall han har läst mitt sms och fråga om han kunde. Jag hoppas att han kan! Behöver verkligen handla lite nya kläder...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: