fuckingems - it's all about me

Mitt comviq kompis har gått ut

Kategori: Allt och lite till

Oh no! vaknade upp imorse och kollade som vanligt om jag hade fått några sms på mobilen och det hade jag, det stod att mitt comviq kompis har gått ut. Som tur så finns ju gratissms.se så jag använder mig av den sidan tills jag har fyllt på mobilen igen, vilket jag förhoppningsvis får göra imorgon. Men nu vet ni i alla fall om jag inte svarar så är det för att jag inte kan.

Sen blir jag så irriterad på folk som beter sig som småungar fast dom är vuxna. Och folk som är så känsliga och inte kan dricka lite juice bara för att färgen ser äcklig ut men sen på ett sätt förstår jag väl det för jag skulle inte heller vilja dricka en juice som ser ut som bajs, haha. Men ändå!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: