fuckingems - it's all about me

The abandoned

Kategori: Allt och lite till

Jag och Michaela kollade på film idag, The abandoned heter den. Jag skulle egentligen ha sätt den filmen med Max igår men tyvärr så var ju min dvd cp i huvudet och sa att det var fel på skivan och skit. Kollade om det var någon sladd som inte satt i eller var utdragen idag men det var de inte så jag vet faktiskt inte vad det var med den igår. Nu funkar den i alla fall så får väl se någon annan film med honom någon helg kanske.

Den var i alla fall ganska bra men vissa saker fattade jag inte. Tjejens pappa hade typ mördat hennes mamma när hon var bebis och egentligen så skulle hon och hennes bror också dö men någon räddade typ dom. Och ibland verkade det som att deras pappa levde och ibland som att han var död. Hennes bror dog i alla fall som hennes pappa ville och i slutet så dör hon också för hon kör ut på en brygga och typ drunkar eller något sånt.

Jag är inte så bra på att förklara, haha. Vi åt chips och dipp också så nu känner jag mig lite som en tjockis. Jag ska nog börja göra sit-ups igen men jag orkar typ inte. Aja, hoppas att ni har haft en bra söndag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: