fuckingems - it's all about me

Uppe med tuppen

Kategori:

Vaknade vid 5 tiden och har legat i sängen sen jag vaknade men nu orkade jag inte mer så jag gick upp. Jag gick aldrig till tandläkaren igår, min tandläkarskräck vinner alltid. Inte bra.. men tanken på att de kommer börja kosta när jag fyller 18 och vad som kan hända om man går runt med tandsten länge får mig fortfarande att känna att jag egentligen måste gå dit. Jag ska fråga i södertälje om dom skulle kunna vara snälla och ta bort det istället, känns bättre att göra de hos dom. Men nog om det!

Det är ganska många som har börjat skolan nu va? Jag börjar mina två "testveckor" på måndag tror jag, måste be mamma ringa till den skolan och fråga om det är på måndag och vilken tid jag ska vara där och så, kan ju vara bra att veta..

Aja, jag skriver senare.. ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: