fuckingems - it's all about me

Åh, någon ska ha kul ikväll..

Kategori: Allt och lite till

Jonas ringde mig i duschen haha! Han undrade vad jag skulle göra ikväll så sa jag att jag inte ska göra något speciellt. Då frågade han om jag ville komma över till Mattias. Lite pinsamt för den där Mattias är min mammas jobbarkompis men har ju träffat han och Jonas och dom förut så det ska nog gå bra, hehe!

Tänkte gå dit en stund och kolla läget för Jonas verkar ju vilja att jag ska komma dit haha. Kanske blir kul och blir det inte det så drar jag hem igen. Någon får möta mig utanför hans port för jag vågar inte gå in där själv, man är ju lite blyg tihi. Men nu ska jag fixelixa mig, pussss

Kommentarer

  • malin ♥ säger:

    haha jo det måste man ju ändå få vara ibland, det är så gott!:]

    2009-06-18 | 23:25:56
    Bloggadress: http://malinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: