fuckingems - it's all about me

Äntligen hemma!

Kategori: Allt och lite till

Äntligen hemma säger jag bara. Vi åkte till Hallunda för att skriva in mig på arbetsförmedlingen och fyfan vad det var jobbigt att vänta. Det var typ 11 personer före mig och det gick skit segt men tillslut blev det min tur och då gick det snabbt. Dock så luktade han som snackade med mig ett rent helvete i munnen! Men ska inte vara elak för han var faktiskt jättesnäll även fast jag var tvungen att hålla andan lite då och då hehe! Aja nu är det gjort i alla fall. Det är riktigt skönt, då kanske det kommer pengar om några veckor. Hoppas!

Nu ska jag fixa i rummet lite. Min systers kompis ska komma hit med sin bebis, måste få hålla i den! Har jag sagt hur mycket jag älskar bebisar haha? Bästa och sötaste som finns. Aja, ska ta tag i rummet och sen spela spel. Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: