fuckingems - it's all about me

Äntligen hemma!

Kategori: Allt och lite till

Herregud vad det är kallt ute. Helt sjukt, vad hände med sommaren? Det gick i alla fall bra hos tandläkaren idag, dom kollade bara lite på mina tänder och sen pratade vi lite. Bytte alldeles nyss kläder, från jeans och en vit top till mjukisbyxor och en tjocktröja för jag fryser typ ihjäl.

Jag är skit trött också. Jag ska hälla upp lite sånna där chips som man äter till tacos i en skål och ta ett glas cola och sedan ta mitt täcke och lägga mig i soffan, kolla på tv och bara ta det lugnt en stund. Svarar på kommentarer sen!

Kommentarer

  • Knutte säger:

    Jaha okej, det var ju tråkigt.. Kan du inte få det på annat sätt?

    2009-06-10 | 18:50:20
    Bloggadress: http://knutte.blogg.se/
  • michaela säger:

    aa fast om du känner att jag inte ställer upp för dig tillbaka så hade du kunna säga det för länge sen, för ja visste inte att du tyckte så om mig :/

    2009-06-10 | 19:11:20
    Bloggadress: http://michaelagustavsson.blogg.se/
  • Jonas :D säger:

    Det har ju blivit fett äckligt väder :(!!



    Jag säger ju att du äter en massa onyttigt smarrigt hela tiden!! :D:D(A)

    2009-06-12 | 14:07:22

Kommentera inlägget här: