fuckingems - it's all about me

Glad midsommar!

Kategori: Allt och lite till

Då var det midsommarafton då, haha :) Vädret är inte speciellt bra, det regnar som jag vet inte vad men regnet ska väl inte hindra än från att ha en riktigt bra midsommar även fast man hellre hade haft sol för det är inte så roligt att åka någonstans när det regnar.

Ska ni göra något speciellt idag? Själv så vet jag inte än. Eftersom det regnar så vill inte mamma åka iväg till något ställe för det är inte så kul att stå ute i regnet en hel dag. Men vi ska äta god mat och ska baka en tårta och sånt där. Kanske bara blir att vara hemma och ta det lugnt då. Äta god mat och se om det går någon bra film på tv.

Fast vem vet.. det kanske händer något kul ikväll.. Fast för mig spelar det inte så stor roll vad vi gör idag, känner mig trött och seg. Kan ju kanske bero på att jag sovit typ 4-5 timmar inatt?

Men en bra dag ska jag ha i alla fall.. hoppas att ni får det också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: