fuckingems - it's all about me

Har SÅ ont i huvudet

Kategori: Allt och lite till

Hejhej alla sötnosar!

Kom hem för typ en timme sedan och har legat i soffan och kollat på Tyra banks show och sen efter det såg jag på Mannen som talar med hundar. Jag har världens huvudvärk just nu, det känns som att mitt huvud ska explodera. Såg att några stycken hade ställt lite frågor i inlägget under det här och jag ska svara på dom om några minuter.

Min syster kommer hem idag, hon får tydligen vara hemma tills på måndag och sen ska dom åka dit igen för läkarna vill se hur det går och sådär. Det slog mig nyss att det inte är så många dagar kvar tills måndag, men får hoppas att hon får vara hemma längre än bara till på måndag.

Nu ska jag vänta på att mamma kommer, hon skulle köpa med sig cola hem. Sen ska jag svara på era frågor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: