fuckingems - it's all about me

Har så sjukt jävla tråkigt

Kategori: Allt och lite till

Klockan är: - 19:09
Ditt namn: - Emelie
Födelseår: - 1991
Ditt födelseställe: - Huddinge sjukhus
Spelar du något instrument:
- Nej
Ligger Skåne i Sverige: - Tror det, haha
Har du några danska släktingar: - Nej
Dina första tankar när du vaknar: - Hur mycket är klockan
Är du hungrig: - Nej, men sugen på någonting gott
Vart befinner du dig just nu: - In my room
Vart bor du: - Salem
Är du singel: - Yes baby

Vilket land kommer du ifrån:
- Sverige
Din mobiltelefon: - Är snygg som fan
Låt just nu som jag lyssnar på just nu: - Ingen, lyssnar på tvn från vardagsrummet
Antal timmar sömn inatt: - Ingen aning, kanske 6-8
Vem är snyggast: - Jag? ;) hah!
Vem vill du ha just nu: - En mysig person, en bra film, massor med godis, ett varmt täcke och en säng!
Höger eller Vänsterhänt: - Vänsterhänt
Sängdags: - När jag blir trött
Brukar du svara på kontaktannonser: - Hahah nej
Åsikt om jultomten:
- Han är fett tuff!
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: - Oj, I have no idea!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: - Mamma tänkte döpa mig till Josefin
Pepsi eller Coca Cola: - Cola eller pepsi max
Mjölk i kaffet: - Dricker inte kaffe
Sjunger du: - Varje dag!
Har du varit kär: - Japp
Är du kär nu: - Nej
Den starkaste du vet: - Haha.. jag vet inte, jag tycker alla är starkare än mig
Vill du gifta dig:
- Nej, i så fall när jag är typ 95 för orka gå igenom skiljsmässa
Kommer du överrens med dina föräldrar: - Ja
Vad vill du arbeta med när du blir stor: - Ehm.. jag är redan stor? Psykolog eller fotograf
Din hårfärg och frisyr: - Brunett, typ mellanlångt och rakt
Skorna du hade på dig idag: - Svarta ballerina
Kläder du hade på dig idag: - Svarta jeans, vit topp, rött skärp
Vad har du på dig nu: - Mjukisbyxor och ett rosa linne
Favoritfärg på kläder: - Rosa, vit och svart
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: - En rosa mjukisdress
Har du rosa kamouflage-kläder: - Haha gud nej...
Tatueringar du har: - Ingen men jag vill göra en!
Piercingar du har: - Inga haha.. skulle ta hål i naveln men blev inte så, kanske dags efter sommaren?
Har du glasögon: - Nej
Hur ser din plånbok ut: - Svart
Din perfekta Pizza:
- Haha fan vet jag, vesuvio eller kebab!

Favoritårstid:
- Sommar såklart!
Favoritmat och dryck: - Wok med nudlar och dryck är nog cola..
Favoritämne i skolan: - Går inte i skolan men.. engelska var mitt favoritämne
Choklad el. vaniljglass: - Choklad!
Gillar du när det åskar: - Med rätt person, en varm säng, lite tända ljus.. då tror jag att jag skulle gilla den men annars.. no way!

Vad köpte du senast:
- Cola hihihi
Hur svarar du i telefonen: - "Hej"
Hur svarar du i mobilen: - "Hej"
Vem ringde senast till dig: - Anna pyttipanna
Sov du ensam inatt: - Ja
Ätit sushi den senaste månaden: - Haha nej, usch...
Blivit slagen den senaste månaden: - Nej
Klockan nu: - 19:38

Kommentarer


Kommentera inlägget här: