fuckingems - it's all about me

Hejsan svejsan

Kategori: Allt och lite till



Gick upp för ungefär en timme sedan. Har bara suttit och kollat lite bloggar och ätit frukost och så nu tänkte jag att jag kanske borde uppdatera bloggen. Mamma ska åka till min syster nu och själv så hade jag tänkt gå och ta en snabb dusch och sedan fixa mig lite.

Jag måste sy om mina jeansleggings idag för dom var alldeles för tajta i rumpan. Det gick inte att dra upp dom helt så ska fixa om dom idag. Får hoppas att dom blir bättre idag, i benen var dom helt perfekta men inte i rumpan haha. Mer än så har jag inte planerat att göra, tror det kommer bli en lugn dag för vädret är inte speciellt trevligt, om det hade varit sol hade man ju kunnat dra ut och sola men det är typ regn ute så det går inte.. tråkigt värre.. hoppas det blir fint väder imorgon! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: