fuckingems - it's all about me

Hemma igen

Kategori: Allt och lite till

Gick hem lite tidigare idag, orkade inte vara där så länge. Men tog ett ordentligt dopp idag i alla fall, tycker fortfarande att det är lite för kallt i vattnet för att verkligen kunna simma omkring och grejer. Mickis har gått till sin pojkvän och jag ska snart ta och försöka fixa till mina ögonbryn lite. Jag skulle färga dom igår och tänkte "det tar lång tid så jag gör allt annat först och sen tvättar jag av färgen" och så gjorde jag det. Grejen var bara att det inte alls tog så lång tid som det brukar göra och att färgen hade fastnat i huden. Skit snyggt! Fick panik haha. Gnuggade som fan med en handduk och lite balsam så har fått bort det mesta men det är fortfarande kvar rätt mycket + att jag har fått ett sår men det syns inte så mycket.

Ni vet som man gjorde när man var liten och gick i skolan. Då skulle man sudda med ett suddgummi på huden tills det blev ett sår och om man sa "aj" så var man bög, haha. Sånt sår har jag fått i alla fall och det svider så jävla mycket när man tvättar med tvål eller rör på det. Men ska i alla fall noppa dom lite och sen ska jag hoppa in i duschen.


Dagens outfit



Chokladmuffins, gott!



Soooola

Kommentarer


Kommentera inlägget här: