fuckingems - it's all about me

I'm having a bad day

Kategori: Allt och lite till

Usch nu har jag loggat ut från msn och jag tänker fan inte logga in något mer idag. Jag har lyckats blivit irriterad på alla 100 killar som frågar om jag vill göra någonting idag, jag vill inte okej? Sluta fråga. Jag ville vara med en person idag men det sket ju sig så bajs på den här dagen. Sen har jag blivit irriterad på alla dom som bara vill en sak och som tror att jag också vill den saken och sitter och skriver massa grejer åt mig. Blir äcklad. Har också lyckats (alldeles nyss) bli arg på mamma för att hon gör sån mat som jag inte äter. Dont' mess with me today.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på tv, kommer ligga där tills jag känner att jag är på bättre humör. Jävla mage som gör ont också.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: