fuckingems - it's all about me

I'm home again

Kategori: Allt och lite till

Glömde visst att nämna igår att jag skulle hem till Alexander och sova hos honom tills idag. Åkte i alla fall med Mickis till södertälje igår, hon skulle köpa bikinitrosor och sen åt vi en varsin hamburgare och glass på mcdonalds. Sedan åkte vi hem, eller ja.. hon åkte till sin pojkvän och jag fortsatte hem till Alexander.

Hemma hos honom så kollade vi först på tv ett tag, sedan gick han och lagade mat. Han lagade kycklingwok med nudlar, det var jättegott! Han är duktig på att laga mat den där ;) Efter det kollade vi på mer tv och sen spelade vi guitar hero, eller Alexander spelade mest, jag provade en gång på nybörjarnivån men det gick inte så bra för mig.

Gjorde väl inte så mycket mer än det tror jag. Kollade mest på tv, såg Hancock haha. Grymt bra film faktiskt, ganska rolig. Sen sov vi och idag har vi inte gjort så mycket, legat i sängen och mysit och kollat tv och sen gick vi upp och åt frukost. Och sen åkte jag hem, tar ganska lång tid att åka så åkte så att jag skulle vara hemma till middagen som mamma håller på att göra nu. Ska fixa lite saker nu och sen lägga mig i soffan och ta det lugnt!


Haha, mamma tog bild på mig igår..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: