fuckingems - it's all about me

Just nu (äter tårta)

Kategori: Allt och lite till

Har varit med två kompisar nyss men dom skulle dra till bussen nu. Dom försökte hitta fest men inga vill festa, kanske för att gårdagen var festdagen för alla antar jag ;) Och idag är nog många bakis och vill ta det lugnt, eller har jag helt fel nu?

Sitter och äter en tårtbit från tårtan som jag bakade igår. Den är mycket godare idag =) Och bakom mig håller mamma på att dammsuga som en galning, hon <3 dammsugaren. Förresten så dammsög den jäveln upp mina finaste trosor men jag hittade dom sen i dammsugarpåsen som tur. Annars hade jag förmodligen dödat den där makapären.

Kommentarer

  • jasmingz.blogg.se säger:

    vet faktisk nt :/ köpte den i januari xd

    2009-06-20 | 20:03:10
    Bloggadress: http://jasmingz.blogg.se/

Kommentera inlägget här: