fuckingems - it's all about me

Kom på en sak

Kategori: Allt och lite till



Jag har ju inte berättat hur det gick på mötet som jag var på idag så jag tänkte att jag skulle göra det nu. Det gick rent ut sagt så jävla bra!

Mamma brukar alltid följa med mig på sånna där möten men gick själv nu och det kändes skit bra. Jag är ju 18 år så jag borde gå på mina möten själv men mamma vet mer om sånt där så därför brukar hon få följa med eftersom hon vet vad hon snackar om och jag som inte vet ett skit vet inte ens vad jag ska säga. Men jag bad henne skriva på en lapp vad för saker jag skulle ta upp med dom så det gick skit bra.

Ska ringa imorgon till kommunen så dom kopplar mig till någon och så kanske jag får komma dit och prata med någon igen. Sen ska vi ringa försäkringskassan och sånt också, måste skicka in en blankett dit. Och på torsdag ska jag bort till dit där jag ska börja i augusti och fixa med lite papper som dom ville ha, Tove ska hjälpa mig att kopiera dom. Fick lite nummer och sen ett schema som hon hade fixat också.

Verkar som allt går bra nu, hoppas det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: