fuckingems - it's all about me

Lite om gårdagen (söndag)

Kategori: Allt och lite till

Förlåt att jag inte har uppdaterat speciellt mycket nu dom här två senaste dagarna. Jag hade verkligen ingen ork eller lust igår. Men jag ska börja uppdatera oftare nu, det lovar jag!

Igår åkte jag och mamma till södertälje och såg till att min syster fick på sig lite kläder och sånt sen gick vi över till förlossningsavdelningen för det är nämligen så att min systers kompis har fått sitt barn nu. Det blev en liten kille som ska heta Edwin. Han var grymt söt. Mamma och syrran höll i honom och sen frågade hon om jag också ville det men tycker det är läskigt att hålla bebisar när dom är sådär små så jag väntar tills dom kommer hem från sjukhuset istället.

Efter vi hade hälsat på henne på sjukhuset så gick vi till mcdonalds och åt mat där eftersom mamma hade lovat min syster att vi skulle göra det + att det var ju mors dag igår. Jag blev helt cp mätt och började må illa så jag ville åka hem och det gjorde jag också och när jag har åkt till Rönninge och sitter och väntar på bussen så kommer jag på att jag inte har några nycklar. Smart jag är va? Tar med mig allting förutom nycklar.

Smsade i alla fall mamma som ringde upp mig och så sa jag att jag inte har några nycklar och sen fick jag sitta där och vänta vilket var jävligt tråkigt så jag bad henne ringa upp mig igen och gick ner och satte mig i Rönninge iställe. Tack och lov att jag slapp vänta så länge i alla fall för jag såg ut som en död knarkare igår haha. Var lite bakis + hade gammalt smink på mig, men hade iofs solglasögon nästan hela tiden så var nog inte så många som såg det.

Har ni haft en bra helg?

Kommentarer

  • malinm.se - en smart brunett! säger:

    Ska färga om det i veckan nu :)

    2009-06-01 | 13:22:33
    Bloggadress: http://malinm.se
  • Marie säger:

    sin syster måste uppskatta att ni hälsar på henne så ofta. :)

    min helg har varit bra. Hoppas din också var det. Kram

    2009-06-01 | 13:41:34
    Bloggadress: http://mariejhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: