fuckingems - it's all about me

Måste bara skriva av mig

Kategori: Allt och lite till

Det här känns väldigt töntigt men just nu är jag så himla irriterad och jag bara måste få ut det. Imorgon tar Alexander studenten och det var meningen att jag skulle gå på hans utspring, men jag ville inte stå där själv bland massa människor. Och jag följde med på en viss persons utspring för en annan viss persons skull och jag hoppades faktiskt på att få någonting tillbaka eftersom jag var snäll och ställde upp och följde med på den där personens utspring + hem till honom, jag kände inte någon där men jag följde med ändå eftersom den ena av dom här personerna är min vän och jag tycker att man ställer upp för sina vänner.

I alla fall så hoppades jag på att få någonting tillbaka som till exempel ett sällskap i ungefär en timme på Alexanders utspring. Men det fick jag inte och det gör mig verkligen arg för jag ställde upp för en vän men den vännen ställde inte upp för mig. Jag begär ju inte att Alexander och den här personen ska bli bästa vänner eller ens hälsa på varandra, jag skiter fullständigt i det men däremot ville jag ha ett sällskap. Och det var allt men fick jag det? Nepp.

Tänker sluta vara så jävla snäll och ställda upp för folk om jag inte kan få någonting tillbaka. Som att den personen ställer upp för mig om jag vill ha sällskap någonstans. Men jag vill inte bli ovän med någon och därför säger jag oftast ingenting men nu kände jag bara att jag måste få skriva av mig för jag började tänka på det när jag badade och blev bara så arg över att jag ställde upp när jag inte får ett skit tillbaka. And that's about it!

Kommentarer

  • ♥ Natalie Ingemarsson. säger:

    Okej, samma problem här ;)

    2009-06-10 | 00:04:51
    Bloggadress: http://rasmushjerta.blogg.se/
  • Petra säger:

    Sv; hihi okej, lycka till där då :)

    jag ska in till stan med mamma & handla, sen så vet jag inte riktigt :)

    2009-06-10 | 00:08:07
    Bloggadress: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
  • michaela säger:

    förlåt då, MEN jag vill inte gå på en människas student som jag inte träffat. Det känns bara puckat att stå där och le åt hans familj som man aldrig träffat, och du har ju känt freddie och robin och vi har kollat film med dom tusen gånger så det är ju några du har träffat flera gånger, och nej..jag vill inte bli bästis med alexander, men förlåt

    2009-06-10 | 08:41:02
    Bloggadress: http://michaelagustavsson.blogg.se/
  • michaela säger:

    sv; aha..jag visste inte det. Men jag tänkte att du kanske skulle fråga någon annan..

    2009-06-10 | 15:24:40
    Bloggadress: http://michaelagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: