fuckingems - it's all about me

Michael Jacksson

Kategori: Allt och lite till

Antingen så är det för att jag aldrig riktigt gillat människan eller så har jag inget hjärta. Men jag kan faktiskt inte bry mig speciellt mycket om han är levande eller död. Visst är det jättesynd att han har dött och förstår dom som verkligen tyckte om honom, hans fans, vänner och familj. Och visst var han en bra artist och gjorde ett bra jobb men jag tycker han var ganska äcklig också. Man har ju hört att han är pedofil och det tycker jag gör människan till ett äckel. Sen alla hans operationer som faktiskt har förstört hans utseende helt och hållet. Det är inte snyggt någonstans. Han ser inte ens ut som sig själv. Det är lite tragiskt att en människa gör om sig så mycket för att vad, passa in? Se bra ut? Bli accepterad? Accpeterad kanske han blev men han blev fan inte snyggare. Men nu ska jag inte vara elak mot honom för det finns ju folk som tar illa upp har jag sätt. Så jag säger bara, rest in peace Michael Jacksson!

Kommentarer

  • Petra säger:

    Sv; hihi tack så mycket, jag tycker de är jättesöta :D



    jag håller exakt med dig där när det gäller michael jacksson, musiken funkade, men inte riktigt han som person...

    2009-06-27 | 00:52:29
    Bloggadress: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: