fuckingems - it's all about me

Nacka forum

Kategori: Allt och lite till

Hej sexbomb!

Har precis kommit hem från Nacka forum. Det är en jävla bit att åka kan jag ju säga. Jag har varit riktigt jävla dålig på att uppdatera dom senaste två dagarna men det har varit riktigt tråkigt att inte kunna lägga in bilder + att det är så himla fint väder nu och det vill man ju inte missa!

Igår var jag i alla fall med Anna och Mickis och vi låg och solade hela dagen och sen mötte vi Alexander. (ja, jag träffar han igen ;) hihi) Jag och Alexander gick hem till mig och låg och kollade på tv tills det var middag, sen åt vi mat och sen låg vi och kollade på tv ett tag till. Åt godis också och drack lite vin.

Sen idag så åkte han, jag och Mickis till Nacka forum, eller vi gick av Nacka forum och han fortsatte med bussen hem till sig. Jag och Mickis gick till Media Markt angående min kamera, berättade att jag hade en garanti men inget kvitto och det verkade vara lugnt men han sa att det kunde kosta ganska mycket att reparera skadan i kameran så jag tog den enkla vägen och gick och köpte mig en minneskortsläsare istället, billigt och bra!

Efter vi var klara med det gick vi till tacobar och åt mat där. Det var skit gott men det är verkligen sån mat man inte kan äta ofta för då tröttnar man på den, tycker jag i alla fall. Sen gick vi runt i lite affärer, Mickis köpte två nagellack och en liten väska och jag köpte tre nagellack. Ett glittrigt rosa, ett vitt och ett typ mörkrosa. Efter det köpte vi glass, sån där bägare och sen gick vi till bussen.

Jobbigt som fan att åka hem kan jag säga. Men nu ska jag gå och kolla vem som smsade mig och sen kommer det lite bilder.

pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: