fuckingems - it's all about me

Onsdag

Kategori: Allt och lite till

Idag tog ju Michaelas pojkvän studenten så det är därför jag inte har skrivit någonting idag för er som undrar. Gick upp klockan 9 idag och väntade på Mickis, sen gick vi ner till apoteket och handlade halstabletter åt Mickis och sen gick vi hem och fixade oss. Åkte ända bort till Tyersö Slott med Robin och hans kompis och när vi kom dit träffade vi några från hennes pojkväns släkt och så stod vi där tills dom sprang ut och sånt.

Sen åkte vi till Mickis pojkvän, jag hade egentligen tänkt åka hem direkt efter dom hade sprungit ut och sånt men det blev inte så. Följde med hem till hennes pojkvän istället och där drack vi champange, äckligt som fan tycker jag. Sen åt vi lite mat och satt och lyssnade när alla pratade och så. Alla var jättesnälla tycker jag, eller dom verkade vara det i alla fall :)

Gick hem vid halv 6-6 tiden och mötte mamma i centrum och köpte kebab från grillen som jag åt direkt när jag kom hem. Sen har jag bara legat i soffan och glott på tv för jag är så jävla trött. Jag ska snart gå och ta en dusch och sen ska jag se på lyxfällan och sen blir det nog sova som gäller för min del. Ska försöka uppdatera några gånger innan jag sover men det är inte helt säkert att det blir mer än såhär idag, men ska som sagt försöka!

Har ni haft en bra dag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: