fuckingems - it's all about me

Sitter och väntar på Michaela

Kategori: Allt och lite till



Hejhej :) har ni haft en bra dag? Själv så vaknade jag upp imorse bredvid Alexander, mysigt! Vi gick typ upp klockan 2 och såg på tv och sen vid 3 tiden åkte han typ hem.

Nu sitter jag och väntar på att Michaela ska komma hit. Hon är seg som en snigel. Vi ska försöka sy på den där cp maskinen som jag lånade av min kusin. Jag vet inte vad vi gör för fel men undertråden blir helt cp hela tiden så jag frågade mamma om hon kunde åka till Tumba på vägen hem från sjukhuset och kolla i någon affär om det finns sytråd och undertrådar där som redan är fixade. Jag tror det kanske skulle fungera då? Eller jag har ingen aning, men jag skulle bli glad om det gjorde de för jag behöver verkligen sy in mina nya jeansleggings och ett par jeans

Kommentarer


Kommentera inlägget här: