fuckingems - it's all about me

Svar på era frågor

Kategori: Allt och lite till

Lite frågor fick jag allt ;) Kul faktiskt!
Här kommer svaren:

Ida
Varför börja du blogga?
Hur länge har du bloggat?
Vilka bloggar brukar du läsa?

Svar:
1 - Jag började blogga för att jag tyckte det verkade kul.
2 - Jag har bloggat sedan november 2008.
3 - Jag läser självklart mina vänners bloggar. Läser också Kissies, Dessies och Paulinas blogg och några andra.

Linda
Ditt bästa skönhetstips?
Hur gammal är du?
Varför börja du blogga?
Har du några syskon?

Svar:
1 - Oj, svår fråga! Vet faktiskt inte om jag har något bra skönhetstips. Ansiktsmask 1-2 gånger i månaden kanske haha?
2 - Jag är 18 år
3 - Jag tyckte det verkade kul och ville testa det
4 - Ja, jag har en storesyster på mammas sida och två småsyskon på pappas sida

Tycker ni att jag ska ha frågestund någon mer gång?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: