fuckingems - it's all about me

Twilight

Kategori: Allt och lite till

Nu ska jag se filmen som alla pratar om höhö ;) Nej men.. alla säger ju att den är så grymt bra, att man vill se den om och om igen och att killen i filmen är något att dö för så nu ska jag ta reda på om detta stämmer. Vad jag tyckte får ni veta när jag sätt filmen!

Förövrigt så har jag nyss duschat och har ont i magen men nu känns det som att det gick över lite. Det känns som mensvärk men mens har jag redan haft så kan inte vara det.. vet inte vad det är men ah skitsamma.. Vill hela tiden äta någonting men jag vet inte vad. Det är mest godsaker jag är sugen på och just nu är jag grymt sugen på chips men ingenting är öppet så det får jag köpa imorgon istället.. Vill ha någon mat men vet inte vad jag vill ha. Haha jag har det riktigt svårt just nu alltså ;) (med att välja vad jag ska äta)

Aja, nu äre ligga i sängen, pilla sig i naveln och Twilight som gäller. PUSSS


Tänk om man var rosa på riktigt =)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag kom nästan precis hem, ska snart hoppa i säng :D

    2009-06-06 | 00:20:50
    Bloggadress: http://ndail.blogg.se/
  • Linda säger:

    Filmen är grymt bra,

    killen är inte allt så snygg som alla säger.

    Berätta vad du tyckte om boken sen :)

    2009-06-06 | 01:06:00
    Bloggadress: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: