fuckingems - it's all about me

Tyra banks show

Kategori: Allt och lite till

Jag visste att du var ful men sådär ful? HAHA äckel ;)



Nu undrar ni såklart vad jag menar med texten över den här bilden. Men det tänker jag faktiskt inte säga, that's my dirty secret! ;) Men jag kan inte sluta garva, damn alltså!

Aja, jag ska gå ut i köket och sätta i två mackor i brödrosten och göra varm oboy och sedan placera mitt feta arsle i soffan och kolla på Tyra banks show, så jävla bra det är! Någon mer som ska se det? Börjar klockan 15:00 på 3:an för er som vill veta hihi.. hörs efter det, pussssss

Kommentarer

  • Marie säger:

    mane säg då :DDD HAHA.

    tyra banks show är rätt bra :D

    2009-06-17 | 17:37:29
    Bloggadress: http://mariejhk.blogg.se/
  • savå säger:

    Ååh gud såg du det? FIFAN va äckligt programmet var idag asså jag höll på att spy när den där tjejen berättade att hon åt sina skorpor... EW!

    kramar

    2009-06-17 | 22:00:33
    Bloggadress: http://savat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: