fuckingems - it's all about me

Ont i magen..

Kategori: Allt och lite till

Min mage gör ont nu igen. Alltså jag undrar vad det är som händer där inne. Vad håller den på med liksom? Hade ont hela dagen igår och nu börjar det igen.

Förövrigt så väntar jag på att mamma ska komma hem och laga middag, hamburgare med bröd för det finns typ ingenting annat här hemma att äta just nu. Men det duger, är ändå inte så hungrig.

Jag känner mig arg på en viss person. För jag tycker det känns som att den här personen bara säger massa saker och sen blir det inte så och jag orkar inte med det. Antingen säger man en sak och då gör man den saken eller så behöver man inte säga ett piss, hur svårt kan det vara? Det känns som bortförklaringar om man säger så. Hatar folk som inte bara kan säga som det är utan man måste gissa sig fram till hur det är...

Är en riktig bitterfitta idag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: