fuckingems - it's all about me

Andra avenyn

Kategori: Allt och lite till

Snart börjar Andra avenyn, eller ja.. om en timme hehe. Ska kolla på det och sen ska jag leta upp lite ljus och tända dom och sätta på badkarskanten och göra det mysigt och ta ett lååångt bad. Känner att det behövs, måste tvätta mitt hår och lite grejer.

Efter det har jag tänkt att jag ska träna lite. Göra några sit-ups, tycker lite synd om mig själv för jag tror typ att jag ska klara skit många sånna men jag klarar inte så många, typ 30. Men det är ju bättre än ingenting, det är i alla fall det som jag har tänkt göra ikväll...

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

  • Frida säger:

    jag brukar också se andra avenyn :) enda serien jag följt på riktigt faktiskt, haha!

    2009-04-01 | 12:43:16
    Bloggadress: http://onlyf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: