fuckingems - it's all about me

Är jag lat eller vad?

Kategori: Allt och lite till

HAHA jag ringde mamma från mitt rum för att fråga henne om hon kunde hämta nya sängkläder till min säng åt mig, jag orkar inte gå till hallen och hämta. Är jag inte lite lat? Hehe..

Duschade kroppen och sminkade mig för en stund sen. Ville tvätta håret också men jag orkar inte, förhoppningsvis kommer det se lite bättre ut efter jag har plattat det än vad de gör just nu. Sov jättelänge idag, eller först vaknade jag 9 och var skit pigg och störde en viss person lite (hihihihi) och sen typ kollade jag lite på tv och då blev jag skit trött så då somnade jag och sov till klockan 3 och nu ska jag byta allt i sängen och städa lite på en halvtimme för halv 7 börjar faktiskt Unga mödrar och det ska jag se idag. Har missat värsta många avsnitt :(

Eftersom jag bara har en halvtimme på mig att fixa lite här så ska jag nog börja göra det nu, skriver senare pusselipuss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: