fuckingems - it's all about me

Bad hair day

Kategori: Allt och lite till

Mitt hår ville absolut inte vara vän med mig idag och allt på grund av att mjällschampo/balsamet är slut. Inte för att jag har mjäll för det har jag inte men jag tycker deras schampo/balsam är bäst. Mitt hår brukar bli fint av det men idag var jag tvungen att använda något annat bajs schampo/balsam så mitt hår är helt fucked up. Men det är ju inte hela världen...

Annars så har jag inte gjort så mycket idag. Mamma väckte mig när lunchen var klar så då gick jag upp och åt och sen la jag mig i sängen en stund igen och sen gick jag och duschade och fixade mig. Mer än så har jag inte gjort idag. Det blir ju så när man inte går i skolan hihi, finns inte så mycket att göra då. Men jag ska försöka fixa ett jobb, jag och Mickis ska kolla om det finns några helgjobb i helgen. Fast jag skulle nog egentligen behöva ett på veckorna istället för helgen..

Någon som vet någon sida man kan kolla sånt på?
:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: