fuckingems - it's all about me

Blev väckt av mamma

Kategori: Allt och lite till

Mamma väckte mig bara för att hon inte hittade sin mascara så jag var tvungen och gå upp och kolla vart den var och sen gick jag och la mig igen och ungefär 1 timme efter blir jag väckt av henne igen för då får hon inte igång plattången. Jag gick upp och provade sätta på den men det verkar som att den har gått sönder, så jävla typiskt! Jag hatar när sånna där saker går sönder..

Blev väckt ännu en gång för typ en halvtimme sen av att Holly gjorde konstiga ljud från sin bur. Kunde inte somna om igen så jag gick upp istället och nu sitter jag här och tar det lungt och ska snart gå och prova ifall plattången verkligen inte funkar. Om den inte gör det så får jag möta Michaela senare och så får hon ge mig den röda plattången som hon lånat av oss. Den är inte lika bra men den får duga tills mamma har köpt ny.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer


Kommentera inlägget här: