fuckingems - it's all about me

Den dagen min dotter blev galen

Kategori: Allt och lite till



Imorgon ska mamma ner till bibiloteket och låna den här boken åt mig och henne. Jag läste lite om den i en tidning och den verkar grymt bra, det bästa är nog att den är sann och det som den handlar om. Min syster blev sjuk för något år sedan och henne kan man knappt snacka med längre, det är som att hon är i en annan värld ibland. Eller visst, man kan snacka med henne men man måste typ säga till henne en miljard gånger innan hon gör någonting. Det är så jävla jobbigt och ibland blir jag så irriterad på att hon är så jävla trög (ursäkta ordet) men hon är trots allt min syster så jag älskar henne oavsett hur hon är... Dock så är detta ingenting som jag har så stor lust att hålla på att skriva om i bloggen..

Men nog pratat om henne, jag vill läsa den där boken i alla fall. Jag är fett intresserad av psykologi och sånt så ska bli kul att läsa den. Såhär står det om den på en sida "Sommaren 1996 när Michael Greenbergs dotter Sally var 15 år blev hon från en dag till en annan manisk. Plötsligt var hans dotter som en främling för honom. Här berättar han insiktsfullt och smärtsamt om sommaren då hans älskade dotter Sally drabbades av en svår psykisk sjukdom"

Kommentarer

  • Anna säger:

    den ska jag också läsa :D jag såg en intervju på tv med han som skrivit den för 2 veckor sen :D

    2009-03-29 | 19:13:52
  • emelie säger:

    haha jasså :D den verkar skit bra :D

    2009-03-29 | 21:55:16
    Bloggadress: http://fuckingems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: